Klasik arayüzde Proje, Düzen, Araçlar vb. herhangi bir menü başlığına bir kez tıklandığınıda o başlık açılır ve başlık altında bulunan komutlar görünür. Menülerdeki komutları çalıştırmak için; fare imleci menü satırına götürülür ve farenin sol tuşu tıklanır. Fare imleci menü üzerinde kaydırılır. İstenilen komut satırı üzerine gelindiğinde sol tuş tıklanır.
Klasik arayüze geçmek için;
-
Ribbon menü Ayarlar sekmesinden Genel Ayarlar ikonunu tıklayın.
-
Genel ayarlar diyaloğu açılacaktır. Ribbon menüyü kullan seçeneğinin işaretini kaldırın.
-
ideCAD’i yeniden başlattığınızda klasik arayüzle açılacaktır.
Sonraki Konu