Demoda yapılan projemi lisanslı programda açabilir miyim? Demo versiyonunun açılışında da belirtildiği gibi demoda yapılan projeler lisanslı ideCAD versiyonu ile açılamazlar. Sonraki Konu Beyaz arkaplan şablonu ile başladım siyah arkaplan şablon renklerini nasıl aktif yapabilirim. İlgili Konular Demo sürümünü çalıştıramıyorum. Toolbar kayboldu, nasıl geri getirebilirim? Ribbon menü düzenini klasik menü düzenine nasıl çevirebilirim? Ribbon arayüze nasıl geçebilirim? Koordinat kutusunu kaybettim, Nasıl geri getirebilirim?