Ribbon arayüzde Giriş, Betonarme, Çelik, Değiştir vb. herhangi bir menü başlığına bir kez tıklandığında o menüye geçilir, menü altında bulunan bölüm ve komut ikonları görünür.
Ribbon arayüze geçmek için;
-
Klasik menü de toolbardan Genel Ayarlar ikonunu tıklayın.
-
Genel ayarlar diyaloğu açılacaktır. Ribbon menüyü kullan seçeneğini işaretleyin.
-
ideCAD’i yeniden başlattığınızda ribbon arayüzle açılacaktır.